2017年7月28日 星期五

日本北九州 ● 自由行Day2 【門司港、唐户市場、博多一番街、小倉】

話明九州係以休閒式為主,當然要瞓到自然醒!11:45am先出門口是常識吧,放鬆一點不必跑景點。

博多地下有條博多一番街,壽司拉麵等等都有得食,我地揀左最後個間,食蕎麥麵。一早唔想食肉又唔想食太多,叫左個温泉蛋冷蕎麥麵。不過我見隔離啲叔叔全部都係叫一個set,又蕎麥麵又飯咁,好似好好食但真係見到都覺飽。

温泉蛋冷蕎麥麵

第一個景點就去門司港!show一show張JR PASS俾車站職員睇,輕鬆入閘。

無直車去到,所以要係小倉轉車去門司港。但係JR PASS唔包博多去小倉既快車,唯有坐慢啲既,兩個鐘就到門司港喇😀




門司港最出名既呢兩條蕉



呢到係一個小漁港,沿著海邊行有風好舒服,不過真係萬里無雲,曬到喊....

好似去左第二個城市咁,係條街到見到既人唔多過10個

有好靚既歐陸風建築物,有舊大阪商船大樓、舊門司海關大樓等。因為以前係對外的關口,好多建築物都有歐洲典型的建築風格,木材為主要建築物料。



藍翼門司
藍翼門司

嗯...就係可以中間打開、升降俾船隻經過的索道橋🤔我就覺得佢既作用係為左襯托個海🤤

門司港唯一的商場,有色彩繽紛的外牆,加上放於岸邊的椅桌,好有歐洲度假既感覺。商場有少量食店同賣手信既地方。

然後,我發現我根本唔係想黎呢到,我係想去對面岸的唐户市場到食魚生😓

拿拿林問下日本叔叔點樣去,原來係返火車站隔離既碼頭到搭船去。我地行左成個圈先發現....

於是快啲趕過去碼頭,係售票機到買兩張來回船票,等左一陣就有船喇!





搭5分鐘就去到對面岸喇,望一望右手邊,就係我地既真正目的地 -- 唐户市場!



沿路見到馬騮表演



但係.... 無做足功課既我地,又再一次發現自己好垃圾.... 因為... 已經過左3點... 人地已經收!哂!檔!喇!


望住空空如也既市場,見到新鮮既魚係個養魚排到跳下跳下,卻無辦法食到即劏即食既魚生😭實在係好痛苦.... 唯有,係市場一樓既迴轉壽司舖食返餐壽司補償我地心靈上既損失。

結論係,都好好食😍吞拿魚好正啊媽咪!
我最鍾意既希靈魚!
食飽飽就搭返船去門司港再轉火車去到小倉

小倉同門司港其實好近,15-20分鐘,但係感覺係由小鄉村一下跳到大城市。

甫行出火車站,四面都是四通八達的行人天橋,連接不同的大型商場。

由於係放工時間,滿街都係人,我地就隨意走入商場逛逛,好多都做緊優惠,立即買下心頭好!

大概夜晚9點半,商場都關門,我地就搭火車博多,返到去都已經夜晚11點,又係時候食野😂係咪覺得我地既食飯時間好怪

又去返博多站隔離既夜市街,今次試試串燒!

再一次唔知餐牌寫咩,淨係見到眼前一串串串好既串燒好吸引,於是就叫左一個雜錦併盤。


未有串燒之前,佢會送上每人一盤菜。落左少少酸味味的汁,好開胃,應該係俾你中和下,等你食串燒無咁熱氣。

10分鐘後有野食嚕!一大盤有好多種肉同菜,我最鍾意食燒茄子同燒雞肉丸!一流!

我估呢到應該係宵夜聖地,去到零晨都仲不段有人入黎食野,叫杯酒食幾串串燒傾個痛快,好熱鬧好地道!

唯一唔好處就係,日本的餐廳係可以食煙既,雖然唔係好臭,但有時都會有啲怕怕。



--

完整行程☺

HKExpress至福岡機場 > 入住博多站旁的Airbnb > 搵食!

博多一番街 > 門司港 > 唐户市場 > 小倉 > 食串燒!

博多 > 熊本 > 城彩苑 加藤神社 >上通町、下通町 > 博多

博多 > 佐世保 > 九十九島 >長崎 > 稻佐山夜景 > 博多

博多 > 天神地下街 > 博多車站買手信

博多一番街 > 福岡機場返港