2017年7月27日 星期四

日本北九州 ● 自由行Day1 【博多】

由於想好好的休息兼享受假期,所以選擇了中午的時間坐飛機,13:05機,不過選擇得HKExpress就必須預「一分錢一分貨」,上機之後delay了兩個小時... 最後日本時間7點多才到達福岡機場。


福岡機場唔算大,入境都唔算等太耐,大概半個鐘就完成哂。出左黎之後,要搭10分鐘的免費接駁巴士由國際線既terminal轉去日本內陸線既terminal,之後轉搭地鐵。

地鐵搭兩個站就到博多站喇,承惠¥260。好方便!👍



呢張飛記得要好好keep到出閘,因為小編好蠢,試過入閘時唔記得拎飛,出閘既時候要買多次飛😭

博多站超級大😮出閘後上一層就會見到辦理JR PASS既地方。因為已經係旁晚,完全唔洗排隊。我地係喺飛機上買5日的北九州JR PASS,即日要係呢到換返做正式個張。因為今日已經唔會再去邊到喇,所以我地選擇左聽日先開始用張JR PASS。

博多站其實好多商場地下街可以行,不過我地太餓喇,係對面既牛角包店買返個牛角包食先!呢間好出名架,好多人都會特登黎排隊買。


牛角包
有三隻味,我地每樣買一隻試下,¥170,好香,唔算好甜,咬落去個牛角包面係脆的,入面好鬆軟。不過我唔係好知係邊三隻味,原味、朱古力味、焦糖味(?)。

我地book既airbnb就係博多站隔離5分鐘既路程。保安唔錯啊,用鎖鑰先會開既自動門。(我地企係到研究左好耐點開) 入到屋都好寬敞,兩個人既gip都可以打得開,仲有sofa同茶几。廁所同浴室係分開的,咁就唔洗爭喇!

夜市街

放底行李,立即落返樓揾野食!

行返近博多站有一條夜市街(我自己命名的),有別於其他舖頭,呢到啲食店都開到12:00am-1:00am既!第一餐,求其行入一間試下先!

坐低已經係10點幾,無中英文餐牌,我地唯有靠翻譯功能得3成既google translate幫下我地,再加上看圖識字既天生本領去叫野食,結果,係好好味既!😋

炸温泉蛋 - 温泉蛋食得多,第一次食炸既,又幾好食喎
明太子冷烏冬 - 福岡出名明太子,當然要試下喇
站員推介的牛肉粒(?) - 朋友形容為入口即溶既牛腩😂我就覺得有啲肥,要夾埋啲蒽食先得
明太子蛋捲 - 好滑,加埋明太子少少辣,好味!不過有啲膩
做緊promotion既1蚊酒,由於驚係伏,所以叫左杯啤酒以仿萬一,結果,真係伏左。

食飽飽就返屋企休息嚕,街上仲有啲人,唔算好靜。

--

完整行程☺

HKExpress至福岡機場 > 入住博多站旁的Airbnb > 搵食!

博多一番街 > 門司港 > 唐户市場 > 小倉 > 食串燒!

博多 > 熊本 > 城彩苑 加藤神社 >上通町、下通町 > 博多

博多 > 佐世保 > 九十九島 >長崎 > 稻佐山夜景 > 博多

博多 > 天神地下街 > 博多車站買手信

博多一番街 > 福岡機場返港